תלמוד ישראלי שבוע 76

ידידי התלמוד הישראלי !

 

בסוף השבוע הזה ב"ה נשב כולנו סביב שולחן ליל הסדר, ונחגוג את חג הפסח שהוא בעצם יום העצמאות של העם היהודי. ביום הזה, לאור בקשתו ,מאבקו קריאתו ההיסטורית של משה רבנו- 'שלח את עמי'- יצא העם לחירות, והפך בכך לסמל ומופת לאנושות כולה לדרישת החופש והעצמאות.

 

את יום העצמאות הזה של העם היהודי אין אנו חוגגים בכיכרות ובבמות בידור. את יום העצמאות הזה אנו חוגגים בבית, עם התא המשפחתי, סביב שולחן הסדר, ומעבירים את הסיפור מההורים לילדים, מדור לדור. מעבירים את הסיפור האישי, המשפחתי, הלאומי- שהרי לכל דור ודור יציאת מצרים שלו, ובכל דור ודור חייב אדם לראות עצמו כאילו הוא יצא ממצרים.

 

זכינו השנה במסגרת פרויקט התלמוד הישראלי להפיק ולהפיץ 120,000 ערכות מיוחדות וחגיגיות לפסח, ערכות שתשמשנה את ההורים והילדים סביב שולחן הסדר ובמהלך החג. 120,000 ילדים ומשפחות, ועוד אלפים רבים רבים- יחגגו ויחוו את הפסח עם ערכות הלימוד של התלמוד הישראלי- ואנו חשים תחושה גדולה של סיפוק ושמחה, מלווה באחריות גדולה הנובעת מהזכות לפעול לקידום החינוך בישראל.

 

אלו שלא קיבלו את ערכת הפסח שלנו – יכולים להוריד אותה בכתובתhttp://talmudisraeli.co.il/uploads/pesach.pdf, או בגוגל- 'תלמוד ישראלי הדף שלי לליל הסדר'.

 

אנו מאחלים לכם ולכל בית ישראל חג חירות כשר ושמח, ורוב נחת וברכה

 

בידידות

 

 

מאיר יעקבסון          אבי רט

מייסד ועורך            מנהל חינוכי ועורך

 

 

 

Attachments area

Preview attachment Mifgash_76.pdf

Mifgash_76.pdf

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*