תלמוד ישראלי -פסח 2016

ידידי התלמוד הישראלי !

 

על מפתנו של חודש ניסן, כשרוחות האביב [וריחות הבישולים..] כבר מנשבות ומבשרות על חג הפסח הקרב ובא, אנו שמחים לשלוח אליכם עלון חגיגי, מגוון, מעניין ומיוחד שהכנו במיוחד לכבוד חג הפסח.

 

אנו מאמינים ומקווים שילדים ומבוגרים ימצאו בו ענין ונושאים רבים ומגוונים, וכל אלו יאפשרו הן זמן איכות משפחתי, הן הכנה ראויה לקראת החג, והן חומר לימודי וחוויתי חשוב, מסקרן ומעניין בליל הסדר עצמו ובימי החג.

 

עלון זה, מופץ בימים אלו ב  180,000 עותקים לכל ילדי ותלמידי בתי הספר הממ"ד, ולעוד קהילות רבות בכל רחבי הארץ ועולם.

 

אלו מכם המעוניינים להפיץ את העלון בקהילתם ולקבל עלונים מודפסים, מוזמנים ליצור איתנו קשר בכתובת המייל או בטלפון המופיעים בעלון, ואנו נשמח לשלוח אליכם . כמו כן ניתן להוריד את העלון ולהדפיס לשימוש ביתי ומשפחתי , וניתן למצוא אותו גם בדף הפייסבוק של התלמוד הישראלי ולהורידו משם.

 

נודה ונשמח מאד באם תפיצו את העלון לפסח בקרב מכריכם. כל הפעילות הזו נעשית ללא תמורה ואיננה כרוכה בתשלום, וכל יעדה הוא להרבות לימוד והעצמת חווית החג בקרב הילדים והמבוגרים.

 

אנו מודים לכל שותפינו להפקת והפצת העלון לפסח-  לאנשי משרד החינוך והנהלת החמ"ד בראשות הרב ד"ר אברהם ליפשיץ, לצוות המחמ"דים ,המפקחים, המנהלים ומנהיגי החינוך המסורים בכל רחבי הארץ, השותפים איתנו במשך כל השנה להפעלת פרויקט התלמוד הישראלי, ולמכללה האקדמית הרצוג המסייעת להפקת עלון זה.

 

יהי נועם ה' על כלל ישראל, שנזכה לחודש טוב ומבורך, לחג פסח כשר ושמח, ולאביב של שמחות ובשורות טובות.

 

בברכה, בהוקרה ובידידות

 

 

מאיר יעקבסון        אבי רט               רו"ח חיים פרייליכמן

מייסד ועורך      מנהל חינוכי ועורך      יו"ר חבר הנאמנים

 

 

 

 

 

 

 

Attachments area

Preview attachment Mifgash_Pesach_2016.pdf

Mifgash_Pesach_2016.pdf

14 MB

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*