תלמוד ישראלי גליון 140

ידידי התלמוד הישראלי !

 

בימים הקרובים יחלו רבבות ילדי ישראל את 'החופש הגדול'.

 

לשמחתנו הרבה, אנו מגלים שגם בימי החופש הגדול, יותר ויותר ילדים רבים מכל רחבי הארץ, במקביל לטיולים ולכיופים השונים, מקפידים להתמיד ולהמשיך בלימוד היומי של התלמוד הישראלי- הדף היומי לילדים. בבתי ספר ובקהילות רבות מתארגנות קבוצות לימוד,  וממשיכות בלימוד יומי.

 

כך למשל מתקיים במשך כל ימי החופש הגדול פרויקט מ.מ.מ [מתמיד מנחה מעריב] במוקדי לימוד רבים בשומרון ובקהילות בארץ ביוזמת הרב אהרון כהן, בהשתתפות אלפי ילדים, וכן עוד יוזמות מקומיות, המרחיבות את הלב ואת הדעת, ומשמחות אותנו מאד.

 

בתי ספר, קהילות, וכן משפחות ואנשים פרטיים המעוניינים לקבל את עלוני התלמוד הישראלי גם בימי החופש, מוזמנים ליצור איתנו קשר, ונשמח לספק את העלונים ללא תמורה.

 

הבוקר, קיימו בפארק רעננה ילדי בית הספר 'אור זבולון' מאריאל, המתמידים בלימוד התלמוד הישראלי יום יום עם הרב אהד נתנזן, אירוע שיא וכיף של סיום מסכת קידושין ותחילת מסכת בבא קמא. הילדים קיבלו משימות על פי הסוגיות השונות, וכן הכינו הצגה מקסימה על החומר הנלמד.  [מצ"ב תמונה של ילדי בית הספר מתמידי התלמוד הישראלי באריאל, באירוע הסיום ברעננה]

 

בהזדמנות זו נפנה תשומת ליבכם לטעות שנפלה בעלון המצ"ב. נכתב שהעלון הוא חלק מ'סדר נשים', אולם עם סיום מסכת קידושין סיימנו את 'סדר נשים', ומסכת בבא קמא אותה התחלנו שייכת כבר ל'סדר נזיקין' כמובן.

 

אנו מודים לכל שותפינו בקיום כל הפרויקטים הנ"ל, ובמיוחד לאנשי האגף לתרבות תורנית במשרד החינוך, המנהל הרב איתיאל בר-לוי, וסגנו הרב חיים שני, על תמיכה ושיתוף פעולה בקידום התלמוד הישראלי למען ילדי ישראל.

 

לקראת היציאה לחופש ולטיולים, נזכיר לכולנו את דברי יהושע בן נון וכלב בן יפונה בפרשת השבוע הקרוב, פרשת 'שלח', אותם הם אומרים כנגד מוציאי דיבת הארץ רעה:" הָאָרֶץ אֲשֶׁר עָבַרְנוּ בָהּ לָתוּר אֹתָהּ טוֹבָה הָאָרֶץ מְאֹד מְאֹד".

 

נטייל בה בהנאה בשמחה ובזהירות, ונתברך מטוב הארץ ומיופיה.

 

 

בברכה, בהוקרה ובידידות

 

 

מאיר יעקבסון        אבי רט               רו"ח חיים פרייליכמן       

מייסד ועורך      מנהל חינוכי ועורך      יו"ר חבר הנאמנים

 

 

https://www.facebook.com/talmudisrael/

https://www.youtube.com/channel/UC5YNq0SIKczAsmmmpouTaXQ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 Attachments

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*