מפגש 84 וסיכום הפעילות לכבוד חג השבועות

ידידי התלמוד הישראלי !

 

סיבות רבות יש לנו  לתחושות הגדולות של השמחה והסיפוק הממלאות אותנו בימים הללו .

 

הסיבה אחת היא הצלחתה הגדולה של ערכת הלימוד החגיגית אותה הפקנו לקראת חג השבועות ואותה הדפסנו והפצנו ב 180,000 עותקים. ערכה זו אכן הגיעה לכל ילד וילד ולכל בית ובית של ילדי בתי הספר היסודיים הממ"ד ברחבי הארץ, ושימשה כחומר הלימוד בחג בלימוד בבתים, וכן בעשרות קהילות ברחבי הארץ. מעבר לכך- אלפים רבים נחשפו לערכת הלימוד באמצעות רשימות התפוצה והפייסבוק, שם גם אלפים רבים הורידו את הערכה לשימוש בבתיהם.

 

הסיבה השניה היא פרויקט הלימוד וההנצחה שלנו לזכר שלושת הנערים החטופים. נכון להיום, וכחודש לפני סיום המבצע קיבלו על עצמם ילדי ישראל ללמוד כ 860 מסכתות מתוך התלמוד הישראלי, ובכך להשלים 15 פעמים את לימוד הש"ס כולו !!  זו הצלחה אדירה לפרויקט הזה, וזו קריאה אחרונה לכל אחד מכם להצטרף בשבועות שנשארו עד יום הזיכרון- ובכך להצטרף לחבורת הלומדים הגדולה. כתובת האתר בגוגל היא- תלמוד ישראלי לזכר הנערים החטופים.

 

הסיבה השלישית לתחושת השמחה והסיפוק היא יום העיון אותו קיימנו לחמישים מפקחים ומנהלי בתי ספר ממחוז הצפון, בראשותו של מר חיים גבאי.

מצ"ב תמונה מהמפגש].

משלחת חשובה זו של מפקחים ומנהלים, עסקה ביום העיון שכלל סיור  חווייתי בנווה צדק, ומפגש עם מנהלים ומובילי דרך בחברת מדיסון, בנושא של 'מנהלים הופכים חזון למציאות'. מפקחים ומנהלים אלו, שנטלו על עצמם את משימת החינוך של ילדי ישראל בצפון, ולהוביל את פרויקט התלמוד הישראלי בעשרות בתי ספר בצפון, הינם שותפי אמת לפרויקט, וחלוצים בראש המחנה, המתרחב ומתפתח לכל רחבי הארץ.

 

כל אלו מהווים סיבה לנחת מחד, ולתחושה גדולה של אחריות ושליחות ומחויבות להמשך עשייה מאידך.

 

 

בברכה ובידידות

 

מאיר יעקבסון      אבי רט                      רו"ח חיים פרייליכמן

מייסד ועורך    מנהל חינוכי ועורך           יו"ר חבר הנאמנים

 

 

 

 

 

2 Attachments

 

 

Preview attachment אבי4.jpg

אבי4.jpg

Preview attachment Mifgash_84.pdf

Mifgash_84.pdf

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*